Ved en handel på vores webshop accepterer du automatisk nedenstående betingelser, og vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem inden du handler på queenandkids.dk.
LEVERING TIL PAKKESHOP ELLER GLS PRIVAT Når din bestilling er registreret hos os, modtager du en mail med en ordrebekræftelse. Du skal være opmærksom på, at dette ikke er det samme som en faktura. Du modtager først din faktura med din pakke.
Der må påregnes en længere leveringstid i forbindelse med BLACK FRIDAY 1-6 dage.
Vi benytter GLS til levering og leveringstiden er normalt 1-3 hverdage, med undtagelse af december og uger med helligdage. Her må påregnes en leveringstid på 1- 6 hverdage såsom ved ekstremt vinter vejr. Skulle en vare være udsolgt, modtager du hurtigst muligt besked på mail eller telefon.
Alle pakker sendes med forsikret pakkepost og du modtager et track and trace pakkenummer fra GLS, når pakken er afsendt fra vores lager. Bemærk at det kan tage nogle timer før GLS scanner pakken.
Vi tilbyder gratis fragt på ordre over kr. 499,- til levering i pakkeshop og privatlevering til dkk 69 uanset ordrens størrelse.
Hvis du nægter at modtage din vare ved levering, forbeholder vi os ret til at opkræve et gebyr på dkk 49 for at dække de udgifter, vi måtte have ved returforsendelse af varen.
LEVERING MED CLICK & COLLECT Hvis du vælger CLICK & COLLECT, vil du kunne afhente din pakke i vores fysiske butik på vores adresse Skovvangen 42, 6000 Kolding.
Du vil blive kontaktet via SMS, på det nummer der er blevet indtastet under bestilling. Pengene vil blive trukket, så snart ordren er klar til afhentning. Hvis ordren ikke bliver afhentet inden for 14 dage, vil ordren annulleres og der vil blive pålagt et administrationsgebyr på DKK 19. Vores åbningstider i butikken: Mandag til Fredag - 10.00 - 20.00 Lørdag til Søndag - 10.00 - 17.00
Du skal være opmærksom på eventuelle ændringer i åbningstider.
RETUR OG OMBYTNING GENERELT Du har altid 14 dages fortrydelsesret, fra modtagelsen af pakken. Du bedes venligst returnere pakken i samme stand som du fik den ved modtagelsen - dvs. varen skal være i ubrugt stand med original prismærke og den originale emballage/æske må ikke være ødelagt. Vi forbeholder os retten til at afvise en varer, hvis ovenstående ikke overholdes og varen dermed ikke kan sælges igen.
Alt body & beauty dvs. creme, parfumer etc. er ikke plomberet og kan derfor ikke byttes eller tages retur. Vi har heller ikke reklamationsret på vores strømpebukser og strømper.
Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi kun tilbageføre penge for en vare til det betalingskort, som også er anvendt ved købet.
Vi har ikke mulighed for at hente pakker i pakkeshops og modtager ikke pakker sendt med efterkrav. Vi anbefaler retur sendes med GLS eller Postnord, hvis ikke du anvender vores returlabel.
RETURNERING OG OMBYTNING ONLINE Ønsker du at returnere en eller flere varer, skal du udfylde medsendte returseddel og vedlægge den dine returvarer. Du kan med fordel pakke din forsendelse i samme kasse eller pose, som du modtog dine varer i. Forsendelsesemballagen skal altid være forsvarligt lukket.
Sæt herefter den medfølgende returlabel på ydersiden af pakken. Vi anbefaler dig at bruge den medfølgende returlabel, da du ellers selv er ansvarlig for fragten. Mangler du en returlabel bedes du kontakte os på kontakt@queenandkids.dk.
Når vi har modtaget din returforsendelse, behandler vi den hurtigst muligt. Herefter tilbagebetales returvarens beløb på din konto indenfor 7 arbejdsdage. Bemærk at der fratrækkes 39,- fra returbeløbet, hvis ikke der er tale om en ombytning til en anden størrelse. Du kan med fordel lægge en ny ordre inden du ombytter og notere dit nye ordrenummer nederst på retursedlen.
RETURNERING OG OMBYTNING I BUTIKKEN Medbring dine varer og den faktura som lå i pakken. I butikken kan du få dine penge retur eller ombytte din vare til en anden med det samme.
GAVER Alle gaver byttes 14 dage frem, fra den dato den bliver foræret. Noter blot i kommentarfeltet at det er en gave og dato for hvornår den skal foræres.
RABATKODER Rabatkoder gælder ikke på i forvejen nedsatte varer.
REKLAMATIONER Efter købelovens regler har du en reklamationsfrist på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen. Reklamationsfristen omfatter fabrikationsfejl og mangler. Der skal reklameres indenfor rimelig tid, hvis du har opdaget en fejl eller mangel på varen. Reklamationsretten gælder ikke for varer, som er defekte på grund af slitage eller skader forårsaget af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Dette inkludere også lynlåse, perler, pailletter eller afsmitning og lignende.
Alle køb på queenandkids.dk er omfattet af dansk købelov. Ved reklamation beder vi dig sende en mail på kontakt@queenandkids.dk inden du sender varen retur, som altid skal være inden for 24 måneder af købet af din varer. Såfremt vi aftaler at varen skal returneres, skal det ske på nedenstående adresse. Husk under alle omstændigheder at vedlægge faktura eller ordrenummer, samt en beskrivelse af fejlen eller manglen.
Vi har ikke mulighed for at hente pakker i pakkeshops og modtager ikke pakker sendt med efterkrav. Vi anbefaler retur sendes med GLS eller Postnord, hvis ikke du anvender vores returlabel.
BETALING På Queenandkids.dk kan du betale med Mobilepay og følgende kreditkort: Dankort, VISA/Dankort og Mastercard. Beløbet bliver trukket fra din konto, når varen afgår fra vores lager.
Alle priser er i dkk og er inklusiv 25% moms.
Alle køb foregår via en krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer) og vi har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun Nets, der har adgang til dine data.
COOKIE OG PRIVATLIVSPOLITIK Når du handler på queenandkids.dk accepterer du samtidig vores cookie og privatlivspolitik.
FORBEHOLD Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, prisændringer, ekstraordinær travlhed og lagerstyringsfejl, samt forbeholder os retten til at annullere din bestilling/ordre i tilfælde af ovenstående.
Vi bestræber os altid på, at have et ajourført lager, men skulle du være så uheldig, at have bestilt en vare som er udsolgt, kontakter vi dig hurtigst muligt på mail eller telefon. Vi vil gerne forsøge, at skaffe en udsolgt vare hjem, hvis der skulle være problemer vedrørende din bestilling. Det er derfor vigtigt, at du angiver korrekt email og telefonnummer ved bestilling.